Universalios treniruotės visiems

TrenituotėsVaikščiojimas

Vaikščiojimas yra viena iš pačių efektyviausių fizinio aktyvumo formų, kuri nereikalauja beveik jokių išlaidų ar ypatingų aplinkos sąlygų.

Ėjimas padeda gerinti jūsų bendrą savijautą bei sveikatą. Taip pat, tai puikus pasirinkimas, jei norite numesti svorio, tonizuoti savo raumenis ar sustiprinti širdį. Vaikščiojimą pavertus nuolatine (kasdiene) veikla bei reguliariai didinant nueinamą atstumą ir tempą – pasieksite stulbinamų rezultatų svorio metime.

 

 

Vaikščiojimo pliusai

  • Padeda efektyviai deginti kalorijas.
  • Didina viso kūno energingumą.
  • Degina riebalus.
  • Gerina kraujo apytaką.
  • Sustiprina kojas.
  • Stiprina imunitetą.
  • Mažina kraujospūdį.
  • Diabeto prevencija.
  • Mažina stresą.
  • Gali būti praktikuojamas beveik visur.
  • Nieko nekainuoja!

 

Bėgimas

Bėgiojimas, kad ir koks paprastas pratimas tai bebūtų, tačiau jis teikia labai daug naudos.

Reguliariai bėgiojant atsikratoma streso, padidinamas širdies ir plaučių efektyvumas. Bėgimas, taip pat, mažina kraujo spaudimą ir širdies poilsio normą, taip sumažinant infarkto tikimybę.

Kalbant apie kalorijas, 30 minučių bėgimas „sudegina“ nuo 300 iki 700 kalorijų, priklausomai nuo jūsų svorio bei bėgimo greičio.

Bėgiojimas, taip pat, yra ir vienas iš labiausiai patogių fizinių pratimų. Visa ko jums reikia, tai tik sportinės avalynės ir drabužių. Bėgti galite tiek lauke, tiek savo namuose (ant bėgimo takelio).

Ar norėtumėte dalyvauti bėgimo varžybose, ar greičiau nusigauti iš vieno taško į kitą, ar tiesiog turėti pigų užsiėmimą vakarais – bėgiojimas – yra tai, ko jums reikia.

 

Pabaigai

Nesvarbu, kuo gyvenime užsiimate ar kokios dietos laikotės, bet jei norite palaikyti puikią kūno formą, būti sveiki bei gerai jaustis — reguliarus bėgiojimas, ar bent jau vaikščiojimas, yra būtinas!

AirV.lt Vertimai

Parašykite komentarą