Kopūstų dieta – greiti ir garantuoti rezultatai

Iš pirmo žvilgsnio visiškai neišvaizdus ir nieko neypatingas kopūstas yra be galo naudinga daržovė.  Joje gausu vitaminų, antioksidantų, kopūstą rekomenduojama valgyti gydant skrandžio opas, reumatą, vidurių užkietėjimą, geltą, egzemą, odos ligas. Be to, kopūstas turi labai mažai kalorijų ir yra puiki detoksikacinė priemonė.  Tad nieko nuostabaus, kad kopūstų dieta labai populiari, o jos variantų yra tikrai ne vienas.  Taigi, šį kartą pakalbėkime apie vieną iš jų.

Pradėkime nuo to, kad kopūstų dieta gana monotoniška ir griežta. Jos laikytis reikia 10 dienų, per kurias griežtai draudžiama vartoti cukrų, druską, miltinius patiekalus, saldumynus, alkoholinius bei gazuotus gėrimus, nes jie kelia apetitą. O štai žaliąją arbatą, paprastą vandenį (1,2 l rekomenduotina dienos norma), kopūstų lapus galima valgyti tiek, kiek norisi. Rytais rekomenduotina išgerti kavos puodelį, nes kava spartina medžiagų apykaitą.

Dietos meniu

Kopūstų dietos meniu nesikeičia visas 10 dienų.  Taigi, jį bus labai nesudėtinga atsiminti.

  • Pusryčiai: kava arba žalioji arbata be cukraus ir stiklinė negazuoto mineralinio vandens;
  • Pietūs: šviežių kopūstų ir morkų salotos su šlakeliu aliejaus, 200 g virtos jautienos arba vištienos;
  • Vakarienė: vienas putpelės arba puselė vištos kiaušinio, obuolys ar kitas patinkantis vaisius, išskyrus bananus. Likus kelioms valandoms iki miego galima išgerti stiklinę pasukų arba lieso kefyro.

Jei labai norisi valgyti, galima neribotai mėgautis kopūstų sriuba: kopūstas, morkos, svogūnas, česnakas, galima įdėti šiek tiek paprikų ir sriubą pagardinti prieskoninėmis žolelėmis. Dėmesio! Jokių bulvių, druskos, cukraus ir papildomų riebalų.

Kopūstų dietos privalumai

  • Per 10 dienų galima atsikratyti iki 6–10 kg svorio;
  • Dieta veikia detoksikuojančiai: iš organizmo pasišalina dalis šlakų ir toksinų;
  • Dieta stimuliuoja žarnyno veiklą.

Kopūstų dietos trūkumai

  • Dietos meniu nepilnavertis ir nesubalansuotas, todėl būtina papildomai naudoti maisto papildus;
  • Dietos metu gaunama mažai angliavandenių, todėl gali trūkti energijos, apimti apatija, sumažėti dėmesingumas ir prasidėti migrena, todėl šios dietos geriau laikyti per atostogas;
  • Dietos negalima laikytis žmonėms, sergantiems chroniniu arba ūminiu gastritu, kolitu, enteritu, infekcinėmis ligomis ar skrandžio bei dvylikapirštės žarnos opomis;
  • Kopūstų dieta turi vadinamąjį jo – jo efektą. Jei po dietos nesimaitinsite sveikai ir nesumažinsite suvartojamo maisto porcijų, numesti kilogramai labai greitai grįš.