Grikių dieta: kai reikia greito rezultato

Prisiekinėjai, kad iki Naujųjų metų vakarėlio numesi bent keletą kilogramų, bet suknelė vis dar braška per siūles? O gal geriausi draugai pakvietė į vestuves, tačiau švarkelio vis dar negali užsisegti? Kai laiko mažai, o kilogramai netirpsta, tenka griebtis ekstremalių priemonių. Grikių dieta – viena efektyviausių greitų dietų.

Grikių dieta turi du sudėtingumo lygius: sudėtingą ir labai sudėtingą. Pirmuoju atveju, ištisą savaitę neteks maitintis tik grikiais. Savo mitybą galėsi paįvairinti ir įvairiais vaisiais, riešutais, neriebiu jogurtu. Paprasčiau tariant, tarp pagrindinių valgių (grikių), galėsi užkandžiauti. Tiesa, atmink vieną pagrindinę taisyklę, kuri galioja net ir sveikoje mityboje – vaisiai valgomi pirmoje dienos pusėje, antroje dienos pusėje mėgaukis žiupsneliu riešutų. Pavyzdžiui, pusryčiams suvalgyk dubenėlį grikių su liesu jogurtu, priešpiečiams – obuolį, kriaušę ar kitą vaisų, pietums – dubenėlį grikių, jei labai norisi pasigardink juos sojos padažu, pavakariams – nedidelę saujelę riešutų, o vakarienei vėl grikiai su stikline kefyro.  Tuo atveju, jei po dienos nebenori žiūrėti į grikius, pakeisk juos kepta žuvimi su salotomis. Grikių galima valgyti, kiek norisi.

Gerokai ekstremalesnis ir efektyvesnis pasirinkimas – savaitė tik grikių. Tai reiškia, kad kiekvieną mielą dieną turėsi valgyti tik grikius ir galėsi išgerti iki 1  l pasukų arba lieso kefyro. Ilgiau taip maitintis negalima, nes tai gali sukelti įvairius sveikatos sutrikimus, pakenkti medžiagų apykaitai ir žarnyno veiklai, nes grikiai kietina vidurius. Kita vertus, per savaitę gali atsikratyti iki 9 kg.

Kaip paruošti grikius?

Jei rytais turi laiko, gali juos virti: į verdantį vandenį įpilk grikius ant pakuotės nurodytomis proporcijomis ir virk apie 20 min. O štai, jei nuolatos skubi, iš vakaro grikius užpilk vėsiu vandeniu ir palik per naktį išbrinkti.  Dėmesio! Jokios druskos.

Grikių dietos privalumai:

  • Grikius valgyti sveika. Grikiai yra vienas vertingiausių produktų, kuris savo savybėmis lenkia net daržoves. Šiose kruopose yra visos žmogui reikalingos amino rūgštys, gausu vitaminų ir mineralų;
  • Greitas ir akivaizdus rezultatas.

Grikių dietos trūkumai:

  • Grikių dieta turi „jo – jo“ efektą. Dietos metu organizmas daugiausiai atsikrato vandens, o ne realių riebalų, todėl, grįžus prie normalios mitybos, numesti kilogramai ataugs ir tau labai pasiseks, jei jie neatsives kelių papildomų „draugų“. Tad po grikių dietos prie normalios mitybos grįžti reikia labai iš lėto;
  • Labai ilgai negalėsi pažvelgti į grikius. Grikiai buvo tavo mėgstamiausios kruopos? Tik ne po šios dietos.

Grikių dieta tinka, kai reikia greitai padailinti kūno linijas, tačiau jokia paslaptis, kad vieno produkto dietos alina organizmą. Visgi, jei nusprendei, kad žūt būt turi įtilpti į vakarinę suknelę, atmink, kad grikių dietos negalima laikytis ilgiau nei savaitę.